دانمارک 0-1 پرتغال؛ فرشته نجاتی به نام کریستیانو رونالدو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دانمارک 0-1 پرتغال؛ فرشته نجاتی به نام کریستیانو رونالدو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دانمارک 0-1 پرتغال؛ فرشته نجاتی به نام کریستیانو رونالدو

طرفداری- از ساعت 22:15، دو تیم دانمارک و پرتغال از گروه I مقدماتی یورو 2016 در ورزشگاه کپنهاگن به میدان رفتند که در نهایت با گل دقیقه 95 کریستیانو رونالدو، فرناندو سانتوس به اولین پیروزی ارزشمند خود دست پیدا کرد.

تیم ملی پرتغال در اولین دیدار رسمی فرناندو سانتوس به عنوان سرمربی جدید، در دومین دیدار مرحله مقدماتی یورو 2016 به مصاف تیم دانمارک رفت و پس از شکست خانگی در دیدار نخست مقابل آلبانی، نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داشت.

در نیمـه نخست تیم میهمان کنترل چندانی روی توپ نداشت اما با وجود ستاره ای چون کریستیانو رونالدو و حرکات او، سلسائو سه موقعیت خوب به دست آورد که در جدی ترین آنها نانی روی ارسال کاپیتان، ضربه سر خود را به بالای دروازه زد. در واپسین دقایق نیمه نخست نیز شاگردان مارتین اولسن روی یک ضد حمله، توسط کرون دلی شوتی به سمت دروازه پاتریسیو زد که تیرک عمودی مانع از گل شدن توپ شد تا 45 دقیقه نخست بدون گل مساوی به اتمام برسد.

در نیمـه دوم هم بازی روند مشابهی داشت و با وجود اینکه دانمارک بیشتر مالک توپ و میدان بود، اما توانایی خلق موقعیت گل خطرناک نداشت و در طرف دیگر نیز پرتغالی ها دل به ضد حمله دوخته بودند. جدی ترین موقعیت گل این نیمه نیز در دقیقه 51 توسط کاپیتان پرتغالی ها از دست رفت؛ او روی پاس عالی دنی در شرایط تک به تک قرار گرفت اما ضربه اش توسط اشمایکل مهار شده و به کرنر رفت.


شرح گل:

  دقیقه 5+90 (0-1): در حالیکه به نظر می رسید بازی تمام شده باشد، روی ارسال عالی کوارسما از سمت راست کریستیانو رونالدو با پروازی بلند توپ را به قعر دروازه اشمایکل فرستاد تا ورزشگاه کپنهاگن را غرق در سکوت کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 مهر 1393 | 10:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.